Sociální sítě jako nástroj pro branding – Dominik HERZINA
Dominik HERZINA
Bakalářská práce
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Social networks as a tool for branding
Anotace:
Sociální sítě změnily svět marketingu a dnes představují jeden z nástrojů pro branding. Výjimkou není ani společnost ELTON hodinářská, a.s., výrobce hodinek značky PRIM. Proto je cílem bakalářské práce vyhodnotit klíčové ukazatele využívání sociální sítě Instagram jako nástroje užití sociální sítě Instagram pro branding značky hodinek PRIM a na základě výsledků zjištěných závislostí, rozdílů v klíčových …víceAbstract:
Social media have revolutionized the world of marketing and today represent one of the tools for branding. ELTON hodinářská, a.s., a watch manufacturer of the PRIM brand, is no exception. Therefore, the aim of this bachelor thesis is to evaluate the key indicators of using the Instagram social network as a tool for branding of the PRIM watch brand and based on the results of identified dependencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERZINA, Dominik. Sociální sítě jako nástroj pro branding. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Albert Kašpar -
Zákaznická zkušenost
Tereza Lukůvková -
Zákaznická zkušenost ve vybrané společnosti XY.
Petra Koucká -
Zákaznická oddělení v praxi podniků
Kristýna Klejnová -
Zákaznická logistika
Tomáš Nešpor -
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
Adéla Ráčková -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó