Dominik HERZINA

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako nástroj pro branding

Social networks as a tool for branding
Anotácia:
Sociální sítě změnily svět marketingu a dnes představují jeden z nástrojů pro branding. Výjimkou není ani společnost ELTON hodinářská, a.s., výrobce hodinek značky PRIM. Proto je cílem bakalářské práce vyhodnotit klíčové ukazatele využívání sociální sítě Instagram jako nástroje užití sociální sítě Instagram pro branding značky hodinek PRIM a na základě výsledků zjištěných závislostí, rozdílů v klíčových …viac
Abstract:
Social media have revolutionized the world of marketing and today represent one of the tools for branding. ELTON hodinářská, a.s., a watch manufacturer of the PRIM brand, is no exception. Therefore, the aim of this bachelor thesis is to evaluate the key indicators of using the Instagram social network as a tool for branding of the PRIM watch brand and based on the results of identified dependencies …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HERZINA, Dominik. Sociální sítě jako nástroj pro branding. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management