Výuka anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole – Bc. Daniela Ďásková
Bc. Daniela Ďásková
Master's thesis
Výuka anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Teaching pupils with mild mental disability the English language in elementary school
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Výuka anglického jazyka žáků s lehkým mentálním postižením se věnuje procesu výuky anglického jazyka v inkluzivní základní škole. Je rozdělena do čtyř kapitol, tří teoretických a jedné empirické. První kapitola se věnuje terminologii, klasifikaci, etiologii a diagnostice mentálního postižení. Další část pak popisuje osobnost jedince s lehkým mentálním postižením a jeho komunikační …viacAbstract:
The master thesis called „Teaching pupils with mild mental disability the English language in elementary school” is focused on the process of teaching English at inclusive primary school. It is divided into four chapters, three of them are theoretical and one is empirical. First chapter is dedicated to the terminology, classification, etiology and diagnostic of mental impairment. Next part describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e8w3h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Methodology of Culture-related Topics in Secondary School Teaching
Klára Sedláčková -
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Drama in Foreign Language Education
Lenka Marie Minaříková -
Montessori education-focus on foreign language education within the Montessori system
Irena Lněničková -
English Language and Education in Uganda
Jitka Vosmeková