Od integrace k inkluzi (žáci s narušenou komunikační schopností na základní škole) – Bc. Barbora Hodíková
Bc. Barbora Hodíková
Diplomová práce
Od integrace k inkluzi (žáci s narušenou komunikační schopností na základní škole)
From integration to inclusion (pupils with communication disabilities at primary school)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou integrace a inkluze u žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách v Libereckém kraji. Cílem práce je zmapovat integraci těchto žáků a zjistit, s jakými typy narušené komunikační schopnosti jsou v Libereckém kraji nejčastěji žáci integrováni. Dále bylo cílem zjistit, jakou podporu při vzdělávání jim daná instituce poskytuje, zda-li jsou splněny …víceAbstract:
This Diploma Thesis deals with the issue of integration and inclusion of students with communication disorder in primary schools in Liberec region. The aim of the Thesis is to chart integration of those students. It also tries to find out, which types of communication disorder most children, who are integrated in this region, have and which support these students have at their schools and if there …víceKlíčová slova
Integrace inkluze narušená komunikační schopnost vzdělávání individuální vzdělávací plán komunikace základní škola speciální vzdělávací potřeby / integration inclusion communication disability education individualized educational plan / programme communication primary school special education needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pemd0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Vzdělávací potřeby u pracovníků zvolené organizace
Jana Michalčíková -
Vzdělávací potřeby sociálních pracovníků v komunitní péči o osoby s duševním onemocněním
Barbora Ďásková -
Vzdělávací potřeby vedoucích pracovníků administrativy a správy ve vysokoškolské instituci
Sabina Coufalová -
Vzdělávací potřeby manažerů pro zvládání konfliktů na pracovišti /případová studie/
Lenka Pernicová -
Vzdělávací potřeby lektorů. Mapování vzdělávacích potřeb lektorů zaměstnanců a lektorů podnikatelů.
Tereza Vágenknechtová -
Vzdělávací potřeby sociálních pracovníků při výkonu sociální práce s rodinou
Hana PRYMUSOVÁ