Profesní orientace jedinců se specifickými poruchami učení. – Mgr. Vendula Ondráčková
Mgr. Vendula Ondráčková
Bachelor's thesis
Profesní orientace jedinců se specifickými poruchami učení.
Vocational orientation of individuals with specific learning disabilities
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení. V teoretické časti je zpracován pojem specifické poruchy učení. Praktická část je věnována výzkumu profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení a jeho analýze.Abstract:
This bachelor work is concerned with problem of vocational orientation of pupils with specific learning disabilities. Theoretical part works up the term specific learning disabilities. The practical part attends to research of a vocational orientation of pupils with specific learning disabilities and its the analysis.Keywords
Specifické poruchy učení definice etiologie a klasifikace specifických poruch učení reedukace specifických poruch učení poradenský systém profesní orientace osobnost žáků se specifickými poruchami učení/ specific learning disabilities definitions etiology clasification of specific learning disabilities remedy of specific learning disabilities support system vocational orientation personality of pupils with specific learning disabilities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kx88k/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2008
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Paravoltiž a její vliv na kvalitu života a rozvoj osobnosti žáků se zdravotním postižením
Markéta Simandlová -
Analýza zkušeností a názorů žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Romana Veselá -
Vliv edukace v ZŠ speciální na rozvoj osobnosti žáka se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová