Analýza přípravy pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání – Bc. Soňa Svobodová
Bc. Soňa Svobodová
Diplomová práce
Analýza přípravy pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání
Analysis of preparing elementary school teachers on inclusive education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přípraveností pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání. Je rozdělena do čtyř kapitol. V teoretické části je ve třech kapitolách popsán historický vývoj péče o osoby s postižením, jsou definovány pojmy integrace a inkluze ve vzdělávání, uvedena charakteristika žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, včetně etiologie, klasifikace, projevů a popsána specifika a možnosti …víceAbstract:
The thesis deals with readiness of elementary school teachers on inclusive education. It is divided into four chapters. The theoretical part is divided into three chapters describes the historical development of care for people with disabilities, defines concepts of integration and inclusion in education, gives the characteristics of pupils with special educational needs, including etiology, classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ab1zv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA