Bc. Štěpánka Dujková

Diplomová práce

Webové stránky jako marketingový nástroj malých stavebních firem

Websites as a marketing tool for small construction companies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou B2C online marketingové komunikace živnostníků z oblasti stavebnictví působících v okrese Blansko, kteří se specializují na novou výstavbu rodinných a bytových domů a jejich rekonstrukci a modernizaci. V návaznosti na výsledky jsou navržena doporučení pro efektivnímu využívání webových technologií pro propagaci mikropodniků v oblasti stavebnictví.
Abstract:
The master thesis deals with the analysis of B2C online marketing communication of construction tradesmen operating in the Blansko district who specialize in new construction of family houses, apartments, their reconstruction and modernization. In relations to the results, recommendations for effective use of web technologies for promotion of micro-businesses in the construction sector are proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
  • Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
  • Oponent: Jana Pavelková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod