Webové stránky jako marketingový nástroj malých stavebních firem – Bc. Štěpánka Dujková
Bc. Štěpánka Dujková
Diplomová práce
Webové stránky jako marketingový nástroj malých stavebních firem
Websites as a marketing tool for small construction companies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou B2C online marketingové komunikace živnostníků z oblasti stavebnictví působících v okrese Blansko, kteří se specializují na novou výstavbu rodinných a bytových domů a jejich rekonstrukci a modernizaci. V návaznosti na výsledky jsou navržena doporučení pro efektivnímu využívání webových technologií pro propagaci mikropodniků v oblasti stavebnictví.Abstract:
The master thesis deals with the analysis of B2C online marketing communication of construction tradesmen operating in the Blansko district who specialize in new construction of family houses, apartments, their reconstruction and modernization. In relations to the results, recommendations for effective use of web technologies for promotion of micro-businesses in the construction sector are proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Improving SEO ranking through analysis of current SEO practise.
IHEB BACCOUCHE -
Recovering of Company's Website
Michal Lang -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Metody SEO analýzy a optimalizace webových stránek
Anna Kopytova -
SEO analýza a optimalizace webové stránky
Tomáš Rychlík