Princip individualizace a diferenciace ve vybraných strategických a programových dokumentech České republiky – Bc. Michaela Bařinová
Bc. Michaela Bařinová
Master's thesis
Princip individualizace a diferenciace ve vybraných strategických a programových dokumentech České republiky
The Principle of Individualisation and Differentiation in Selected Strategic and Program Documents of the Czech Republic
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem se v české legislativě a strategických a programových dokumentech odráží princip vzdělávací politiky individualizace a diferenciace, a to v základním vzdělávání. Je tak zjišťováno obsahovou analýzou strategického dokumentu Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020, školského zákona, Dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací …viacAbstract:
The aim of this thesis is to find out how the Czech legislation, and strategic and program documents reflect the educational principle of individualization and differentiation in elementary education. I analysed the content of the strategic document The Strategic Plan for Education Policy 2020, The Education Act, The Long-term Aim of the Education and the Development of the Education System of the …viacKľúčové slová
Individualizace diferenciace inkluze žáci se speciálními vzdělávacími potřebami nadaní žáci RVP ŠVP Strategie 2020 Dlouhodobý záměr JMK školský zákon Individualization differentiation inclusion pupils with special educational needs gifted pupils FEP SEP The Strategy 2020 The Long-term aim of the S-M region The Education Act
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eqd5l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedúci: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŘINOVÁ, Michaela. \textit{Princip individualizace a diferenciace ve vybraných strategických a programových dokumentech České republiky}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/naoupk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA