Význam segmentace v marketingové strategii podniku – Bc. Tomáš Janík
Bc. Tomáš Janík
Bakalářská práce
Význam segmentace v marketingové strategii podniku
Importance of Segmentation in Marketing Strategy
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení významu segmentace v marketingové strategii podniku firmy XYZ s. r. o. Teoretická část práce je zaměřena na historický vývoj marketingu, typy marketingových koncepcí, segmentací a přístupu k zákazníkům. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku a je analyzován stávající marketingový mix. Tato část obsahuje také segmentační …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on appraisal of importance of Segmentation in Marketing Strategy of the company XYZ, Ltd. The theoretical part focused on the historical evolution, the marketing concepts, the segmentation and access to the customers. The analysis of internal and external surroundings of the company and analyzing of existing marketing mix is carried out in the analytical part. This part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/d97ab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Alois Vašek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík