Význam segmentace v marketingové strategii podniku – Bc. Tomáš Janík
Bc. Tomáš Janík
Bachelor's thesis
Význam segmentace v marketingové strategii podniku
Importance of Segmentation in Marketing Strategy
Abstract:
Bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení významu segmentace v marketingové strategii podniku firmy XYZ s. r. o. Teoretická část práce je zaměřena na historický vývoj marketingu, typy marketingových koncepcí, segmentací a přístupu k zákazníkům. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku a je analyzován stávající marketingový mix. Tato část obsahuje také segmentační …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on appraisal of importance of Segmentation in Marketing Strategy of the company XYZ, Ltd. The theoretical part focused on the historical evolution, the marketing concepts, the segmentation and access to the customers. The analysis of internal and external surroundings of the company and analyzing of existing marketing mix is carried out in the analytical part. This part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/d97ab/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: RNDr. Alois Vašek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík