Ondřej Hnilica

Bakalářská práce

Marketing konkrétní firmy – analýza a návrhy na změnu

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci marketingových metod řízení na konkrétním trhu s ohledem na analýzu situace vybrané firmy. Teoretická východiska práce udávají základní informace pro analýzy současného stavu firmy a prostředí, ve kterém se firma pohybuje, zároveň přibližují, jak správně využít strategických a taktických marketingových nástrojů. Součástí práce je zhodnocení používaných metod …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the application of marketing management methods in a specific market with respect to analysis of the situation of chosen company. The theoretical resources of the work gives basic information for the analysis of the current state of the company and the ambience in which the company is situated. This work also shows how to take advantage of strategic and tactical marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/naqcy9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty