Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing – Bc. Ladislav Suchanek
Bc. Ladislav Suchanek
Diplomová práce
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Marketing as an internal service in a software company with a focus on on-line marketing
Anotace:
Práce obsahuje způsob vytvoření guerilla marketingové strategie, přehled a využití inovačních způsobů propagace nových výrobků a služeb na poli on-line marketingu se zaměřením na nová média. V práci je zpracován návrh služby zajišťující marketing společnosti jakožto interní služby společnosti pro jednotnou propagaci výrobků a služeb. Tento teoretický základ je využit při zpracování případové studie …víceAbstract:
The thesis deals with the creation of guerilla marketing strategy and offers an overview and the use of innovative methods of promoting new products and services in an on-line marketing with a focus on new media. The thesis is also concerned with a proposal of a service which deals with the marketing of a company as an internal company service for a unified promotion of products and services. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/byoij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Bc. Petra Komárková
- Oponent: MBA Sandra Kumorowski
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing jako nástroj pro posílení značky
Pavla Dvořáčková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.
Renáta Pyšnová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová