Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing – Bc. Ladislav Suchanek
Bc. Ladislav Suchanek
Master's thesis
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Marketing as an internal service in a software company with a focus on on-line marketing
Abstract:
Práce obsahuje způsob vytvoření guerilla marketingové strategie, přehled a využití inovačních způsobů propagace nových výrobků a služeb na poli on-line marketingu se zaměřením na nová média. V práci je zpracován návrh služby zajišťující marketing společnosti jakožto interní služby společnosti pro jednotnou propagaci výrobků a služeb. Tento teoretický základ je využit při zpracování případové studie …moreAbstract:
The thesis deals with the creation of guerilla marketing strategy and offers an overview and the use of innovative methods of promoting new products and services in an on-line marketing with a focus on new media. The thesis is also concerned with a proposal of a service which deals with the marketing of a company as an internal company service for a unified promotion of products and services. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/byoij/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Bc. Petra Komárková
- Reader: MBA Sandra Kumorowski
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUCHANEK, Ladislav. \textit{Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Informatics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/naw95m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Social media marketing jako nástroj pro posílení značky
Pavla Dvořáčková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.
Renáta Pyšnová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová