Český jazyk v komunikaci osob se sluchovým postižením - slovotvorba - předpony – Monika Bečicová
Monika Bečicová
Bakalářská práce
Český jazyk v komunikaci osob se sluchovým postižením - slovotvorba - předpony
Čistá prefixace u substantiv (Fine prefixation of nouns)
The Czech language in communication of people with auditory handicap - word-building - prefixes
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části snaží podat ucelený pohled na oblast komunikace, četby, jazykové gramotnosti a slovní zásoby v souvislosti s problematikou sluchového postižení a hledáním způsobů, jak jedincům se sluchovým postižením zpřístupnit český jazyk. Na surdopedicky zaměřenou část navazuje přestavení problematiky slovotvorby, a to z čistě lingvistického hlediska. Slovotvorba je zde prezentována …víceAbstract:
The theoretical part of this Thesis gives comprehensive look at field of communication, reading, language literacy and vocabulary in context with in auditory handicap and at Cindiny ways of making the Czech language available to people with the auditory handicap. The introduction of word-building (from clearly linguistic look) connects to the part dealing with surdopedy. Word-building is presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: Eva Souralová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
A Study of Popular Natural Teaching Methods in the Czech Republic
Barbora Křivánková -
Edukace dětí s jazykovým handicapem na základní škole
Aneta Palinková -
Výuka anglického jazyka pro osoby se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy
Georgia SOFIANIDU -
Tvorba fotografického materiálu pro osoby s poruchou jazyka a komunikace
Kateřina DRAPÁČOVÁ