Bezobalový prodej a chování spotřebitele – Bc. Jaroslava Bařinová
Bc. Jaroslava Bařinová
Master's thesis
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Non-packaging shopping and consumer behaviour
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele a bezobalovým prodejem. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro prodejny zabývající se bezobalovým prodejem. Dílčím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu v bezobalové prodejně a zjistit hlavní motivy, které vedou spotřebitele v těchto prodejnách nakupovat či nikoliv. Literární rešerše popisuje danou …moreAbstract:
The diploma thesis deals with packaging and consumer behaviour. The aim of this thesis is to propose marketing recommendations for stores dealing with non-packaging sales. The partial goal is to identify factors that affect consumers when shopping in a non-packaging store and to find out the main motives that lead customer to shop in these stores or not. Literary research describes the issue and forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Reader: Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)
Tomáš Hampl -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele na vybraném trhu
Radana Skalická -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova