Bezobalový prodej a chování spotřebitele – Bc. Jaroslava Bařinová
Bc. Jaroslava Bařinová
Master's thesis
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Non-packaging shopping and consumer behaviour
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele a bezobalovým prodejem. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro prodejny zabývající se bezobalovým prodejem. Dílčím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu v bezobalové prodejně a zjistit hlavní motivy, které vedou spotřebitele v těchto prodejnách nakupovat či nikoliv. Literární rešerše popisuje danou …viacAbstract:
The diploma thesis deals with packaging and consumer behaviour. The aim of this thesis is to propose marketing recommendations for stores dealing with non-packaging sales. The partial goal is to identify factors that affect consumers when shopping in a non-packaging store and to find out the main motives that lead customer to shop in these stores or not. Literary research describes the issue and forms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)
Tomáš Hampl -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele na vybraném trhu
Radana Skalická -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova