Bc. Vladimír Mokrý

Diplomová práce

Gamedesign na mobilních platformách s ohledem na přístupnost a použitelnost

Gamedesign on mobile platforms with regard to accessibility and usability
Anotace:
Teoretická část práce seznamuje čtenáře s problémy, kterým musí součastní vývojáři aplikací a her pro mobilní platformy čelit. Rekapituluje, proč některé hry jsou úspěšnější a poukazuje na podceňování přístupnosti v oblasti barvosleposti. Praktická část poté demonstruje výrazný vývojový úsek mobilní hry ZenCubus od vytvoření prototypu, nakreslení skic a konceptů, přes promyšlení herních mechanismů …více
Abstract:
The theoretical part of the paper deals with the problems application developers and games for mobile platforms face. It summarizes why some games are more successful and points to the underestimation of accessibility for color blindness. The practical part afterwards demonstrates significant development of a prototype of the mobile game ZenCubus with drawn sketches and concepts, sophisticated game …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Eliška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta