Úloha učitele při utváření vhodných způsobů chování se zaměřením na zdvořilost v hodinách anglického jazyka – Bc. Andrea NAVRÁTILOVÁ
Bc. Andrea NAVRÁTILOVÁ
Diplomová práce
Úloha učitele při utváření vhodných způsobů chování se zaměřením na zdvořilost v hodinách anglického jazyka
Politeness and the role of appropriate role models in the EFL classroom
Abstract:
This thesis discusses the role of the teacher and his/her influence on politeness, appropriate manners and behaviour of pupils in EFL classrooms at primary schools. The theoretical part aims to clarify the role of the teacher in shaping appropriate behaviours with the aspect of politeness. The following part discusses the most influential politeness theories, together with communicative language teaching …víceAbstract:
Tato diplomová práce pojednává o roli učitele a jeho vlivu na zdvořilost, vhodné vyjadřování a chování žáků při výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Cílem teoretické části je objasnit roli učitele při utváření vhodných způsobů chování se zřetelem na zdvořilost v hodinách anglického jazyka. Teoretická část dále pojednává o nejvlivnějších teoriích jazykové zdvořilosti, společně s …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRÁTILOVÁ, Andrea. \textit{Úloha učitele při utváření vhodných způsobů chování se zaměřením na zdvořilost v hodinách anglického jazyka}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nbys49/.
Jak správně citovat práci
NAVRÁTILOVÁ, Andrea. Úloha učitele při utváření vhodných způsobů chování se zaměřením na zdvořilost v hodinách anglického jazyka. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod hodnocení žáků v plavecké výuce v Anglii a v České republice
Monika Hajdová -
Učení v pohybu v 1. ročníku základní školy
Adéla Moučková -
Hra jako metoda výuky v hodinách českého jazyka na ZŠ v souladu s RVP ZV
Markéta DOLEŽALOVÁ -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Sametová revoluce v Havířově a výuka této problematiky v hodinách občanské výchovy
Nikola SASINOVÁ -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Výuka řečové dovednosti mluvení v hodinách angličtiny v mateřských školách
Emily Linhová -
Projekt integrované tematické výuky v hodinách dějepisu na ZŠ: Archeologie vrcholného středověku na Žďársku
Michal Bednář
Název
Vložil
Vloženo
Práva