Problematika implementace inkluze do vzdělávacího procesu v oblastech sociálního vyloučení s využitím poznatků z konkrétní lokality. – Mgr. Marian DANCSO
Mgr. Marian DANCSO
Rigorózní práce
Problematika implementace inkluze do vzdělávacího procesu v oblastech sociálního vyloučení s využitím poznatků z konkrétní lokality.
Anotace:
Cílem rigorózní práce je identifikovat aktuální postoje pedagogických pracovníků na základních školách v oblastech sociálního vyloučení k aspektům společného vzdělávání a způsobu vzdělávání v sociálně vyloučených lokalitách včetně možných problémů souvisejících s osobním a profesním rozvojem dětí a mladých lidí, které případně ohrožují koncept inkluzivního vzdělávání. Předkládaný vědecký koncept je …víceAbstract:
The aim of the rigorous thesis is to identify the current attitudes of teachers in primary schools in the areas of social exclusion to aspects of joint education and education in socially excluded localities, including possible problems related to personal and professional development of children and young people and potentially threatening the concept of inclusive education. The presented scientific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANCSO, Marian. \textit{Problematika implementace inkluze do vzdělávacího procesu v oblastech sociálního vyloučení s využitím poznatků z konkrétní lokality.}. Online. Rigorózní práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/nbyyqk/.
Jak správně citovat práci
DANCSO, Marian. Problematika implementace inkluze do vzdělávacího procesu v oblastech sociálního vyloučení s využitím poznatků z konkrétní lokality.. Olomouc, 2023. rigorózní práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Výchovné poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Názory rodičů romských žáků na vzdělávání jejich dětí se zaměřením na možnost inkluzívního vzdělávání
Zuzana Florianová -
Sociální vyloučení – perspektiva sociálních pracovníků působících v sociálně vyloučených lokalitách
Radim Kejík -
Možné důvody sociálního vyloučení romského dítěte z pohledu romských rodin ze sociálně vyloučené lokality
Dana VOSTŘELOVÁ -
Sociální vyloučení z pohledu obyvatel sociálně vyloučené lokality
Marie BUCHTOVÁ -
Sociálně vyloučené lokality v Sokolově - podpora dávek na bydlení
Kateřina BAUEROVÁ -
Sociálně vyloučené lokality v Sokolově - podpora dávek na bydlení
Kateřina BAUEROVÁ -
Analýza sociální situace matky samoživitelky ze sociálně vyloučené lokality
Klára NEUMANNOVÁ -
Podpůrné faktory a bariéry při integraci dětí z vybrané sociálně vyloučené lokality do primárního stupně vzdělávacího systému
Monika Koubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva