Bc. Sandra Adamčíková

Diplomová práce

Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku

Fashion design in the Czech Republic or how to create a successful fashion brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje módní tvorbě v České republice s cílem najít odpověď na otázku, jak lze dosáhnout vybudování úspěšné módní značky na českém trhu. Teoretická část je zaměřena na všeobecný úvod do módní historie, na marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. Praktická část práce se pokouší formou výzkumu vybraných …více
Abstract:
The diploma thesis deals with fashion creation in the Czech Republic in order to find an answer to the question how to build a successful fashion brand on the Czech market. The theoretical part focuses on a general introduction to fashion history, marketing of fashion brands, as well as marketing and strategic analyzes and tools that are used to create a brand. Practical part of the thesis tries to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře