Markéta Klimešová

Bachelor's thesis

Mediální partnerství s Českou televizí u kulturních akcí

Media Partnership with Czech TV for Cultural Events

Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním partnerstvím s Českou televizí u kulturních akcí jako jedním z nástrojů propagace kulturní akce. Cílem práce je zpřehlednit způsob navazování mediálního partnerství s Českou televizí a také analyzovat, proč má pro obě strany smysl o navázání mediálního partnerství usilovat. Práce může být návodná pro pořadatele kulturních akcí, kteří plánují podávat žádost …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of media partnership with Czech Television as means of cultural events promotion. The aim of the thesis is to clarify the way of establishing a media partnership with Czech Television and also to analyse why it makes sense for both parties to seek a mutually beneficial media partnership. The work can be instructive for organizers of cultural events who plan to …viac
 

Kľúčové slová

mediální partnerství

Kľúčové slová

rozhovory (text)

Kľúčové slová

kulturní akce

Kľúčové slová

Česká televize

Kľúčové slová

filmové festivaly a přehlídky

Kľúčové slová

divadelní festivaly a přehlídky

Kľúčové slová

hudební festivaly

Kľúčové slová

reklama a propagace
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2022
  • Vedúci: Václav MYSLÍK
  • Oponent: Kateřina ONDŘEJKOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 3. 2023 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna