Mediální partnerství s Českou televizí u kulturních akcí – Markéta Klimešová
Markéta Klimešová
Bachelor's thesis
Mediální partnerství s Českou televizí u kulturních akcí
Media Partnership with Czech TV for Cultural Events
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním partnerstvím s Českou televizí u kulturních akcí jako jedním z nástrojů propagace kulturní akce. Cílem práce je zpřehlednit způsob navazování mediálního partnerství s Českou televizí a také analyzovat, proč má pro obě strany smysl o navázání mediálního partnerství usilovat. Práce může být návodná pro pořadatele kulturních akcí, kteří plánují podávat žádost …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of media partnership with Czech Television as means of cultural events promotion. The aim of the thesis is to clarify the way of establishing a media partnership with Czech Television and also to analyse why it makes sense for both parties to seek a mutually beneficial media partnership. The work can be instructive for organizers of cultural events who plan to …viacKľúčové slová
mediální partnerstvíKľúčové slová
rozhovory (text)Kľúčové slová
kulturní akceKľúčové slová
Česká televizeKľúčové slová
hudební festivalyKľúčové slová
reklama a propagace
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18081
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2022
- Vedúci: Václav MYSLÍK
- Oponent: Kateřina ONDŘEJKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 3. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Dramaturgické a marketingové srovnání mezinárodních divadelních festivalů Setkání / Stretnutie ve Zlíně a Divadelní Flora Olomouc
Veronika Rukriegelová -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
K otázkám dramaturgie divadelních festivalů a celostátních přehlídek pro děti v České republice
Klára TOLÁŠOVÁ -
Studentské divadelní festivaly
Elisa Speváková -
Zástupkyně koordinátora a ekonoma 30. ročníku Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2020
Markéta Stehlíková -
NÁVRH A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ VIZUÁLNÍ A TISKOVÉ KAMPANĚ PERIODICKÉ KULTURNÍ AKCE
Barbora KRAMNÁ -
Filmové přehlídky a festivaly v České republice - 43. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary
Kamila FILIPČÍKOVÁ -
Filmové přehlídky a festivaly v České republice (historie a současnost FRESHFILMFESTU)
Jan ŠTRBÁN