Rammstein - erfolgreich nicht nur dank der Musik – Jiří STRUŽKA
Jiří STRUŽKA
Bakalářská práce
Rammstein - erfolgreich nicht nur dank der Musik
Rammstein - successful not only thanks to music
Abstract:
These bachelor work Rammstein - successful not only thanks to music deals with German music band Rammstein. The subject of this bachelor work is familiarization with this band, with members and with creation this band. There is effort to find out the reasons of its success.Abstract:
Bakalářská práce Rammstein - erfolgreich nicht nur dank der Musik pojednává o německé hudební skupině Rammstein. Předmětem a cílem této práce je seznámit čtenáře s touto skupinou, s jejími členy, s její tvorbou a snaha o zjištění důvodů, které mohly vést k jejímu věhlasu.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2012
Zveřejnit od: 3. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Kubica, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRUŽKA, Jiří. Rammstein - erfolgreich nicht nur dank der Musik. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
Aleš Hron -
Využití guerilla marketingu v propagaci malých a středních podniků
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Kateřina Petko -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jolana Poláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva