Ing. Martin Boháč

Bakalářská práce

Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu

Basic Concepts of Marketing, its Tasks, Types of Marketing
Anotace:
Anotace: Jméno a příjmení autora: Martin Boháč Instituce: Bankovní institut vysoká škola Praha Název díla: Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu Bakalářská práce Vedoucí práce: Ing. Hana Železná Počet stran: 60 Počet titulů bibliografie: 11 Klíčová slova: Marketingový mix Produkt Cena Distribuce Propagace
Abstract:
Annotation: Author`s name: Martin Boháč Institution: Banking Institute College of Banking Prague Title of a work: Basic concepts of marketing, it`s tasks, types of marketing Thesis Supervisor: Ing. Hana Železná Pages count: 60 Bibliography count: 11 Key words: Marketing mix Product Price Place Promotion
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Hana Železná
  • Oponent: Ing. Tomáš Marek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS