Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce – Lucie KUTTENBERGOVÁ
Lucie KUTTENBERGOVÁ
Diplomová práce
Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce
Exploiting pupils' multiple intelligences in the process of teaching English vocabulary
Anotace:
Diplomová práce je věnována využití různých typů inteligencí žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce. Teoretická část se věnuje popisu teorie osvojování slovní zásoby a popisu rozmanitých inteligencí dle Howarda Gardnera. V praktické části dochází k aplikaci těchto teorií do vyučovacích hodin, ve kterých budou k výuce nové slovní zásoby použity aktivity zaměřené na různé druhy rozmanitých …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to exploiting pupils' multiple intelligences in the process of learning English vocabulary. The theoretical part deals with the theory of vocabulary acquisition and the description of Howard Gardner´s multiple intelligences. The practical part deals with the application of these theories into lessons where activities connected with multiple intelligences will be used for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 28. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUTTENBERGOVÁ, Lucie. \textit{Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ncnr08/.
Jak správně citovat práci
KUTTENBERGOVÁ, Lucie. Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-AJ/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Výběr slovní zásoby pro výuku AJ na 2. stupni ZŠ
Tomáš ČAPEK -
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Denisa HANÁKOVÁ -
Specifika vlivu angličtiny na výuku ruštiny na střední škole a jejich využití (na příkladu slovní zásoby).
Eva Bajerová -
Výuka slovní zásoby v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Nikol TYRLÍKOVÁ -
Hodnocení aplikací na mobilní zařízení zaměřující se na samostatné studium slovní zásoby v anglickém jazyce
Petra DUPALOVÁ -
Formativní hodnocení gramatiky a slovní zásoby pomocí online nástrojů a platforem
Ludmila TOMANOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Rozvoj slovní zásoby žáků na 1. stupni ZŠ
Aneta SZÜLLÖOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva