Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR – Bc. Vít Kališ
Bc. Vít Kališ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Marketing Communication of a Professional Sports Club in the CR
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje integrovanou marketingovou komunikaci sportovních klubů. Hlavním cílem práce bylo provést analýzu marketingových aktivit vybraných profesionálních hokejových klubů a následně formulovat vlastní doporučení k zefektivnění jejich marketingu. V úvodních kapitolách jsou představeny nástroje, které jsou využity ve sportovních klubech a jejich přínos. V praktické části jsou vymezeny …víceAbstract:
This bachelor thesis concentrates on integrated marketing communications of sport clubs. Its main objective was to analyse marketing activities of particular professional hockey clubs and then to formulate recommendations for streamlining and higher efficiency of their marketing activities. In introduction, marketing tools which are used in sport clubs are described as well as contributions of these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n4vjd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Petra Navrátilová -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Reklama a sponzoring ve sportu
Petra Duchoslavová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská