Bc. Vít Kališ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR

Marketing Communication of a Professional Sports Club in the CR
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje integrovanou marketingovou komunikaci sportovních klubů. Hlavním cílem práce bylo provést analýzu marketingových aktivit vybraných profesionálních hokejových klubů a následně formulovat vlastní doporučení k zefektivnění jejich marketingu. V úvodních kapitolách jsou představeny nástroje, které jsou využity ve sportovních klubech a jejich přínos. V praktické části jsou vymezeny …více
Abstract:
This bachelor thesis concentrates on integrated marketing communications of sport clubs. Its main objective was to analyse marketing activities of particular professional hockey clubs and then to formulate recommendations for streamlining and higher efficiency of their marketing activities. In introduction, marketing tools which are used in sport clubs are described as well as contributions of these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace