Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR – Bc. Vít Kališ
Bc. Vít Kališ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Marketing Communication of a Professional Sports Club in the CR
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje integrovanou marketingovou komunikaci sportovních klubů. Hlavním cílem práce bylo provést analýzu marketingových aktivit vybraných profesionálních hokejových klubů a následně formulovat vlastní doporučení k zefektivnění jejich marketingu. V úvodních kapitolách jsou představeny nástroje, které jsou využity ve sportovních klubech a jejich přínos. V praktické části jsou vymezeny …moreAbstract:
This bachelor thesis concentrates on integrated marketing communications of sport clubs. Its main objective was to analyse marketing activities of particular professional hockey clubs and then to formulate recommendations for streamlining and higher efficiency of their marketing activities. In introduction, marketing tools which are used in sport clubs are described as well as contributions of these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n4vjd/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Petra Navrátilová -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Reklama a sponzoring ve sportu
Petra Duchoslavová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská