Ing. Vojtěch Milerský

Bachelor's thesis

Analýza segmentace a targetingu v direkt marketingové praxi konkrétního podniku

An Analysis of segmentation and targeting in direct marketing practices in a particular company
Abstract:
Práce je věnována direct marketingovému nástoji, konkrétně elektronické poště určené k navázání dialogu se zákazníkem. První část práce je zaměřena na zkoumání nástrojů přímého marketingu, postupně se však orientuje výhradně na elektronickou formu komunikace a s ní související segmentaci zákaznických skupin dle daného prostředí. Druhá část práce zkoumá existující data a metody využívané v praxi pro …more
Abstract:
The thesis is dedicated to direct marketing tools, mainly electronic mail to set up a direct dialogue with the customer. The first part is focused on exploring direct marketing tools in general, but gradually is focused exclusively on electronic forms of communication and related segmentation of customer groups. The second section examines data and methods used in practice for the company. The aim …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní