Ing. Vojtěch Milerský

Bakalářská práce

Analýza segmentace a targetingu v direkt marketingové praxi konkrétního podniku

An Analysis of segmentation and targeting in direct marketing practices in a particular company
Anotace:
Práce je věnována direct marketingovému nástoji, konkrétně elektronické poště určené k navázání dialogu se zákazníkem. První část práce je zaměřena na zkoumání nástrojů přímého marketingu, postupně se však orientuje výhradně na elektronickou formu komunikace a s ní související segmentaci zákaznických skupin dle daného prostředí. Druhá část práce zkoumá existující data a metody využívané v praxi pro …více
Abstract:
The thesis is dedicated to direct marketing tools, mainly electronic mail to set up a direct dialogue with the customer. The first part is focused on exploring direct marketing tools in general, but gradually is focused exclusively on electronic forms of communication and related segmentation of customer groups. The second section examines data and methods used in practice for the company. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní