Občanská žurnalistika, blogy a faktory objektivity, expresivity a persvaze – Stanislav BUČEK
Stanislav BUČEK
Bachelor's thesis
Občanská žurnalistika, blogy a faktory objektivity, expresivity a persvaze
Citizen journalism, blogs and means of objectivity, expresivity and persuasion
Anotácia:
Cílem této práce bylo zjistit, jaké persvazivní a expresivní prostředky používají bloggeři na osobních blozích a jakým způsobem na nich může být porušena objektivita. Tato analýza byla provedena na osobních blozích zpravodajských serverů idnes.cz, lidovky.cz a stránkách týdeníku Respekt respekt.cz za období od 1. ledna 2011 do 31. ledna 2011. Celkem jsem zkoumal sto osmdesát devět textů na těchto blozích …viacAbstract:
Aim of this Bachelor thesis was to find, what means of persuasion and expresivity use bloggers on personal blogs and which way can be objectivity broken on them. This analysis was made on personal blogs of the news servers idnes.cz, lidovky.cz and web sites of weekly magazine Respekt respekt.cz for the period since 1st January 2011 to 31st January 2011. I investigated one hundred eighty nine texts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
101385
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladimír Polách
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUČEK, Stanislav. Občanská žurnalistika, blogy a faktory objektivity, expresivity a persvaze. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Philology
Práce na příbuzné téma
-
Redakční systémy
Martin Zeman -
Blog jako specifický žánr online publicistiky
Nikola Urbánková -
Zápisník alkoholičky: kvalitativní analýza blogu o zkušenosti se závislostí na alkoholu z pohledu ženy
Petra Hyková -
Blog jako nástroj budování značky XY
Karolína Lukašíková -
Intertextuality in the Cinematic Production of Joss Whedon: Dr. Horrible's Sing Along Blog
Michal TARHOVISKÝ -
Blog jako součást firemního marketingu v sociálních médiích
Barbora Dvořáková -
The Blog as a Company Promotional Tool
Adéla Jursíková -
Blog jako specifický publicistický žánr
Tereza SAJDLOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva