Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů – Ing. Adéla Ryšavá
Ing. Adéla Ryšavá
Diplomová práce
Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů
Analysis of low-cost communication tools
Anotace:
Cílem diplomové práce „Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů“ je rozbor a popis takových nástrojů marketingové komunikace, které splňují podmínku nízkonákladovosti. V první části jsou diskutovány teoretické podklady dostupné odborné literatury. Na jejich podkladě je zpracována druhá část práce, která poznatky uvádí do praxe a za pomoci výzkumu provedeného na vzorku cílové skupiny …víceAbstract:
The purpose of the thesis “The Analysis of Low-cost Communication Tools“ is to describe and analyze communication tools in marketing that fulfil the condition of being low-cost. In the first part is discussed the theoretical basis from available corresponding literature. The second part of this thesis is built on the first one and puts the knowledge into practice. Together with the research conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q9drk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační kampaně
Martin Dejmal -
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
Kateřina Buzková -
Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi
Kateřina Dvořáková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková