Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů – Ing. Adéla Ryšavá
Ing. Adéla Ryšavá
Master's thesis
Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů
Analysis of low-cost communication tools
Abstract:
Cílem diplomové práce „Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů“ je rozbor a popis takových nástrojů marketingové komunikace, které splňují podmínku nízkonákladovosti. V první části jsou diskutovány teoretické podklady dostupné odborné literatury. Na jejich podkladě je zpracována druhá část práce, která poznatky uvádí do praxe a za pomoci výzkumu provedeného na vzorku cílové skupiny …moreAbstract:
The purpose of the thesis “The Analysis of Low-cost Communication Tools“ is to describe and analyze communication tools in marketing that fulfil the condition of being low-cost. In the first part is discussed the theoretical basis from available corresponding literature. The second part of this thesis is built on the first one and puts the knowledge into practice. Together with the research conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q9drk/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2014
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační kampaně
Martin Dejmal -
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
Kateřina Buzková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková