Branding – Its History and New Challenges – Anhelina Luniova
Anhelina Luniova
Diplomová práce
Branding – Its History and New Challenges
Branding – Its History and New Challenges
Anotace:
Diplomová práce se skládá z teoretické a analytické částí. V první části práce obsachuje teoretický úvod do problematiky brandingu. Její hlavní náplň tvoří popis brandingu v oblasti módy a jeho zvláštní rysy. V teoretické části dále jsou popsaná témata, jako je kyberkriminalita, generace Z, umělá inteligence, digitální vlivy, digitální oblečení atd. V praktické části diplomová práce zkoumá, zdá zákaznici …víceAbstract:
My thesis consists of several parts. In the first part, I briefly described a history of brandings and fashion branding, understood and explained main differences and moved to the challenges that fashion brands face. In my theoretical part, I explained topics like cybercrime, generation Z, Artificial Intelligence, digital influencers, digital clothing, etc. I examined what being sustainable means for …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dvrnr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2022
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal