Marketingový mix služeb Východočeského divadla – Ing. Lenka Minaříková
Ing. Lenka Minaříková
Master's thesis
Marketingový mix služeb Východočeského divadla
The Marketing Mix of East-Bohemian Theatre
Anotácia:
Práce se zabývá marketingem služeb, zejména marketingovým a komunikačním mixem. Vysvětluje tyto pojmy jak z teoretického tak z praktického hlediska. Větší důraz je kladen na praktickou část, která rozebírá nástroje marketingového a komunikačního mixu ve Východočeském divadle Pardubice.Abstract:
The thesis deals with marketing services, expecially with marketing and communication mix. It explains these terms not only from the theoretical point of view but also from the practical point of view. There is stronger emphasis on practical part, which analyses instruments of marketing and communication mix in East Bohemian Theatre.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Minaříková, Lenka. Marketingový mix služeb Východočeského divadla. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Financování městských divadel se zaměřením na Východočeské divadlo Pardubice
Tereza Janečková -
Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice
Eliška Randusová -
Obraz venkova v současném dramaturgickém plánu Východočeského divadla Pardubice
Marie Kopecká -
Kritická recepce tvorby Východočeského divadla Pardubice v regionálním tisku v 90. letech 20. století
Klára Schäferová -
Kritická recepce tvorby Východočeského divadla Pardubice v regionálním tisku od roku 2000 do současnosti
Veronika Chválová -
Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Dominik RUMPÍK -
Dramatizace české literatury v repertoáru Východočeského divadla Pardubice
Veronika Fialová -
Herecká tvorba Jany Štěpánkové ve Východočeském divadle v Pardubicích
Pavel Zavřel