Marketingová komunikace nezávislé lékárny – Radek STEKLÝ
Radek STEKLÝ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace nezávislé lékárny
Marketing communication of the independent pharmacy
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je zaměření se na marketingovou komunikaci, která ovlivňuje zákazníky v rozhodování při výběru nákupního místa. První část zohledňuje specifika podnikání a legislativní rámec v lékárenském odvětví a zaměřuje se na změny, jakými lékárny v posledních letech prošly. V další části popisuje konkurenční prostředí na trhu a různé modely marketingové komunikační strategie nezávislých …víceAbstract:
My dissertation focuses on marketing communication, that influences customers in their decision making while considering where to shop. The first part highlights current legislation valid in pharmaceutical industry and changes that has been last few years. Second part then describes the competitive environment and various marketing communication models that are used by independent pharmacies as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. René Hladík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEKLÝ, Radek. Marketingová komunikace nezávislé lékárny. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Edita Těšínská