Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism – Bc. Filip Červený
Bc. Filip Červený
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Marketing activities analysis of the Czech Tourist Authority - CzechTourism
Anotace:
Tato práce definuje pojmy spojené se segmentem cestovního ruchu, popisuje jednotlivé části marketingové koncepce CzechTourism, zabývá se projektem na podporu domácího cestovního ruchu a pokouší se o návrh výzkumné metody zachycující naplnění cílů marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. Cílem této práce je tedy definovat základní pojmy a specifika týkající se marketingu cestovního …víceAbstract:
This thesis defines terms related to the tourism sector, describes the individual elements of the CzechTourism marketing concept, is engaged in a domestic tourism promotional project and attempts to draft research methods showing the fulfillment of the objectives of the domestic tourism marketing campaign. The aim of this thesis is to define the basic concepts and specifics of tourism marketing, to …víceKlíčová slova
CzechTourism marketing marketingová koncepce marketingová strategie cestovní ruch domácí cestovní ruch návštěvnost marketingová kampaň mediální kampaň konverze kampaně. CzechTourism marketing concept marketing strategy tourism domestic tourism number of visitors marketing campaign media campaign campaign conversion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qbt8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová