Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism – Bc. Filip Červený
Bc. Filip Červený
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Marketing activities analysis of the Czech Tourist Authority - CzechTourism
Abstract:
Tato práce definuje pojmy spojené se segmentem cestovního ruchu, popisuje jednotlivé části marketingové koncepce CzechTourism, zabývá se projektem na podporu domácího cestovního ruchu a pokouší se o návrh výzkumné metody zachycující naplnění cílů marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. Cílem této práce je tedy definovat základní pojmy a specifika týkající se marketingu cestovního …moreAbstract:
This thesis defines terms related to the tourism sector, describes the individual elements of the CzechTourism marketing concept, is engaged in a domestic tourism promotional project and attempts to draft research methods showing the fulfillment of the objectives of the domestic tourism marketing campaign. The aim of this thesis is to define the basic concepts and specifics of tourism marketing, to …moreKeywords
CzechTourism marketing marketingová koncepce marketingová strategie cestovní ruch domácí cestovní ruch návštěvnost marketingová kampaň mediální kampaň konverze kampaně. CzechTourism marketing concept marketing strategy tourism domestic tourism number of visitors marketing campaign media campaign campaign conversion
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qbt8o/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová