Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku – Lucie Železná
Lucie Železná
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku
Consumer behaviour in the context of corporate social responsibility
Anotace:
Práce se zabývá studiem spotřebitelského chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku. K analýze spotřebitelského chování byl využit kvantitativní výzkum, konkrétně metoda conjoint analýza. Ukazatelem společenské odpovědnosti byl vybrán koncept fair trade, který splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy, ale především zajišťuje pěstitelům férové podmínky. Modelovým produktem …víceAbstract:
This thesis deals with the study of consumer behaviour in the context of corporate social responsibility. Quantitative research was used to analyze consumer behaviour, precisely the method of conjoint analyses. The concept of fair trade was chosen as an indicator of social responsibility, which meets specific social, economic and ecological standards, but above all, ensures appropriate conditions for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zq7rs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radmila Štangová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić