Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin – Bc. Dominika Pejšková
Bc. Dominika Pejšková
Diplomová práce
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Specifics of internal marketing communication in relation to the age of target groups
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je interní marketingová komunikace a její specifika ve vztahu k věku cílových skupin. Cílem této práce je definovat hlavní generační střety v rámci interní marketingové komunikace. Teoretická část práce se zabývá východisky interní marketingové komunikace. Autor zde popisuje na základě literární rešerše komunikaci, marketingovou komunikaci, Public Relations, interní marketingovou …víceAbstract:
The subject of this thesis is internal marketing communication and its specifics in relation to the age of the target groups. The aim of this work is to define the main generational conflicts within internal marketing communication. The theoretical part of the work defines bases of internal marketing communication. Based on a literature search, the author describes communication, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci
Jana Šťastná
Název
Vložil
Vloženo
Práva