Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti – Bc. Laura Hálová
Bc. Laura Hálová
Bakalářská práce
Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti
Analysis of the communication techniques in the selected company
Anotace:
V teoretické části této bakalářské práce jsou popsány data ohledně komunikačních technik, které se využívají ve vybraném podniku. Popisují různou typologii komunikace a zahrnují složky týkající se naslouchání uvnitř podniku, krizovou nebo masovou komunikaci. Tyto informace se prolínají k úspěšnému stanovení aplikační části. Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační technik ve společnosti Würth …víceAbstract:
The case study documented in this bachelors thesis explores different types of communication techniques within a selected company. The data describes various communication typologies, such as internal communication, communication during crisis situations, mass communication, and other various types of communication techniques. The information obtained is described in detail in the analytical section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fgpjf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marianna Kocifajová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
Aneta Elišková -
Zpětná vazba v hodnocení zaměstnanců
Alena OKÁČOVÁ -
360° zpětná vazba jako nástroj hodnocení zaměstanců
Štěpán CVRČEK -
360 stupňová zpětná vazba v hodnocení zaměstnanců
Eva Hallová -
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Providing Feedback to English Teachers at Lower Secondary Schools
Sabina Roztočilová -
Automated Feedback for Cybersecurity Training
Valdemar Švábenský