Pawel GRZEGORCZYK

Bachelor's thesis

Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací

Psychological aspects of advertising and marketing communications
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vymezení cílevědomého komunikačního a psychologického působení reklamních postupů, šíření specifických podnětů, zaměřených na určitou cílovou skupinu, vytváření a změny postojů, názorů a zvyklostí, vedoucích k žádoucím činnostem - záměrné formy ovlivňování lidí vedoucího k dosažení komunikačních cílů.
Abstract:
The aim of this work is to define a purposeful communication and psychological effects of advertising, spreading specific initiatives aimed at specific target groups, creating and changing attitudes, beliefs and habits that lead to desirable activities-deliberate forms of influencing people towards the achievement of communication objectives.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2011
Identifier: 21373

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GRZEGORCZYK, Pawel. Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe