Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací – Pawel GRZEGORCZYK
Pawel GRZEGORCZYK
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací
Psychological aspects of advertising and marketing communications
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vymezení cílevědomého komunikačního a psychologického působení reklamních postupů, šíření specifických podnětů, zaměřených na určitou cílovou skupinu, vytváření a změny postojů, názorů a zvyklostí, vedoucích k žádoucím činnostem - záměrné formy ovlivňování lidí vedoucího k dosažení komunikačních cílů.Abstract:
The aim of this work is to define a purposeful communication and psychological effects of advertising, spreading specific initiatives aimed at specific target groups, creating and changing attitudes, beliefs and habits that lead to desirable activities-deliberate forms of influencing people towards the achievement of communication objectives.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2011
Identifier:
21373
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRZEGORCZYK, Pawel. \textit{Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/nf6v7c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRZEGORCZYK, Pawel. Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Security Technologies, Systems and Management
Theses on a related topic
-
Jazyková manipulace a propaganda v dílech Jana Hostáně pro děti a mládež
Adéla KOLÁŘOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková