Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací – Pawel GRZEGORCZYK
Pawel GRZEGORCZYK
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací
Psychological aspects of advertising and marketing communications
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vymezení cílevědomého komunikačního a psychologického působení reklamních postupů, šíření specifických podnětů, zaměřených na určitou cílovou skupinu, vytváření a změny postojů, názorů a zvyklostí, vedoucích k žádoucím činnostem - záměrné formy ovlivňování lidí vedoucího k dosažení komunikačních cílů.Abstract:
The aim of this work is to define a purposeful communication and psychological effects of advertising, spreading specific initiatives aimed at specific target groups, creating and changing attitudes, beliefs and habits that lead to desirable activities-deliberate forms of influencing people towards the achievement of communication objectives.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
21373
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRZEGORCZYK, Pawel. Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Security Technologies, Systems and Management
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková manipulace a propaganda v dílech Jana Hostáně pro děti a mládež
Adéla KOLÁŘOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková