Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s. r. o. – Bc. Tereza VIČÍKOVÁ
Bc. Tereza VIČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s. r. o.
Measurement of customer´s satisfaction in company Datec Retail Solutions p. l. c.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je specifikovat způsoby měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions, s. r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje informace týkající se problematiky spokojenosti zákazníků a její způsoby měření. Praktická část obsahuje charakteristiku firmy Datec Retail Solutions s. r. o., analýzu současného měření …víceAbstract:
The goal of this bachelor`s work is to specify the ways of measuring customers{\crq} satisfaction in the company Datec Retail Solutions s.r.o. This work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the bachelor`s work contains information concerning customers` satisfaction and the ways of its measuring. The practical part contains characteristics of the company Datec …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIČÍKOVÁ, Tereza. Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák -
Institut „dříve vysloveného přání“ a jeho význam ve vnímání důstojného dožívání a smrti
Klára Chromková -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Oceňování pro stanovení pojistné hodnoty
Melicharová Melicharová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká