Návrh marketingového plánu Ruského střediska vědy a kultury – Aurika Bugaeva
Aurika Bugaeva
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu Ruského střediska vědy a kultury
Marketing plan proposal for Russian centre of Science and Culture
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro Ruské středisko vědy a kultury, který by pomohl přilákat cílovou skupinu mladších spotřebitelů českého původu na kulturní akce instituce. V teoreticko-metodologické části práce je stručně objasněn význam kulturních center a představeno Ruské středisko vědy a kultury. Následně je popsán proces marketingového plánování a vysvětleno užití metod …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to create a marketing plan for the Russian Centre of Science and Culture, which would help attract the target group of younger consumers of Czech origin to the cultural events of the institution. The theoretical and methodological part of the work briefly explains the importance of cultural centres and introduces the Russian Centre of Science and Culture. Subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Jakub Grosman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní diplomacie Ruské federace na příkladu Ruského kulturního střediska vědy a kultury
Victoria Orlova -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Monika Hrozová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Ngoc Anh Luongová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Tereza Němečková -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Jessica Ďuríšková