Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o. – Bc. Petra Hózová
Bc. Petra Hózová
Diplomová práce
Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
Marketing Management of Avon Cosmetics Company
Anotace:
V první části práce popisuji proces marketingového řízení a jeho fáze a situační analýzu. V další části se zabývám situační analýzou společnosti Avon Cosmetics, s.r.o. a marketingovým výzkumem společnosti. V závěru aplikuji marketingový mix společnosti a navrhuji změny v řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.Abstract:
In the first part of my thesis I describe the process of marketing management and its phases and the situation analysis. In the second part I occupy with the situation analysis of Avon Cosmetics company and the market research of the company. Finally I aplly marketing mix and propose changes in marketing management of Avon Cosmetics company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2006
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hózová, Petra. Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko