Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o. – Bc. Petra Hózová
Bc. Petra Hózová
Master's thesis
Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
Marketing Management of Avon Cosmetics Company
Abstract:
V první části práce popisuji proces marketingového řízení a jeho fáze a situační analýzu. V další části se zabývám situační analýzou společnosti Avon Cosmetics, s.r.o. a marketingovým výzkumem společnosti. V závěru aplikuji marketingový mix společnosti a navrhuji změny v řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.Abstract:
In the first part of my thesis I describe the process of marketing management and its phases and the situation analysis. In the second part I occupy with the situation analysis of Avon Cosmetics company and the market research of the company. Finally I aplly marketing mix and propose changes in marketing management of Avon Cosmetics company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2006
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÓZOVÁ, Petra. \textit{Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2006. Available from: https://theses.cz/id/nfd7j1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hózová, Petra. Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil