Bc. Petra Hózová

Master's thesis

Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.

Marketing Management of Avon Cosmetics Company
Anotácia:
V první části práce popisuji proces marketingového řízení a jeho fáze a situační analýzu. V další části se zabývám situační analýzou společnosti Avon Cosmetics, s.r.o. a marketingovým výzkumem společnosti. V závěru aplikuji marketingový mix společnosti a navrhuji změny v řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
Abstract:
In the first part of my thesis I describe the process of marketing management and its phases and the situation analysis. In the second part I occupy with the situation analysis of Avon Cosmetics company and the market research of the company. Finally I aplly marketing mix and propose changes in marketing management of Avon Cosmetics company.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2006
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hózová, Petra. Marketingové řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector