Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů – Michal Pavlík
Michal Pavlík
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů
Analysis of marketing mix of airlines in the light of emergence of low-cost operators
Anotace:
Cílem práce je identifikace a analýza postupů, využívaných nízkonákladovými leteckými společnostmi, které díky nižší ceně výsledného produktu umožnily zpřístupnit leteckou dopravu široké skupině zákazníků. Práce dále mapuje specifika marketingu v odvětví letecké dopravy, diskutuje způsoby tvorby ceny letenek a jejich distribuci, možnosti reklamy a otázky kvality a rozsahu produktu. Práce se dále zabývá …víceAbstract:
The principal aim of this thesis is to identify and analyse inovative approaches and procedures of low-cost airlines that brought air transport to a broader mass of customers. This work also explores marketing specifics of the airline industry, discusses ticket pricing and ticket distribution issues, advertising opportunities, quality and product range issues. Later, it deals with enviromental challenges …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28957
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Kateřina Torová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28957
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Letecká doprava se zaměřením na charterovu dopravu
Ivana Babková -
Letecká doprava - vliv času na cenu letenky
Alena Hanicová -
What Makes an Air Route Profitable? Airport Presence, Low-Cost Carriers and Airline Alliances in the Deregulated European Aviation Market
Ivana Tománková -
Letecká doprava a postavení společnosti Travel Service na českém leteckém trhu
Petra Jeřábková -
Letecká doprava a marketing na sociálních médiích
Eva Cmuntová -
Letecká doprava - vliv času na cenu letenky
Alena Hanicová -
Srovnání faktorů ovlivňujících hodnotu letenky daných leteckých společností na vybrané trase
Martina Stehlíková -
Analýza rizik mezinárodního platebního styku a dopady na cash-flow prodejce letenek
Dominik Hašek