Ing. Zuzana Marková

Master's thesis

Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh

Introduction of a new product of company HOLS, a. s. on a new market
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení aktuálního stavu v marketingové oblasti firmy HOLS, a. s. z hlediska nového výrobku a návrh vhodných marketingových nástrojů pro úspěšné proniknutí na trh s novým výrobkem ? pivem Chytrón. Pivovar již dříve uvedl na trh pivo s ovocnou příchutí, ale u zákazníků nebylo oblíbené, proto pivovar nepokračoval v jeho produkci. Nyní je však konzumace piv s příchutí velice …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current state of marketing of company HOLS, a. s. in terms of a new product and design of appropriate marketing tools for successful penetration of the market with the new product - the beer Chytrón. The brewery previously introduced to the market beer with a fruity flavor, but it was not popular with customers, therefore the brewery did not continue its production …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2014
  • Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Marková, Zuzana. Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration